Comencem una nova aventura!!!

12 set

Dilluns 12 de setembre de 2011, comencem una nova aventura, ja fem 3r!!!

Al matí, després de situar-nos nosaltres i el material, hem anat a 4tB, a la seva pissarra digital a veure els projectes dels nens de l’any passat. En Joan ens ha explicat què era un bloc.

El nostre mestre ens ha demanat que cada grup escollís un nom per al nostre bloc i hem fet votacions. Ha acabat guanyant el nom de: “el jardí de Tercer B”.

En Joan ha anat a una pàgina una mica rara (wordpress) a veure si el nom era lliure. El nom era lliure i ens l’hem quedat per registrar el bloc. Després hem escrit l’adreça en un paper per si ho volem consultar des de casa.

Mentre treballàvem, en Joan, ens ha fet fotos a les diferents taules. Ens ha dit que intentaria posar-les al bloc.

Al final de tot hem escrit tot el que hem hagut de fer per crear el bloc!!! Esperem que funcioni i us agradi!!!

14 Respostes to “Comencem una nova aventura!!!”

  1. Daniela Cabeza Sant'Anna 12 Setembre 2011 a 15:41 #

    Hola sóc la Daniela

  2. judit cabeza rebull 12 Setembre 2011 a 19:25 #

    Joan desde ahir que m’ho passo molt bé i m’ho continuaré passant. és molt xul·lo el bloc. Adéu, fins demà. Sóc la Judit

  3. Ruth Puigmiquel Busquets 13 Setembre 2011 a 19:35 #

    Aquest blog es molt xulo espero que poguem posar-hi moltes mes coses videos, fotos, lectures…
    Sort que estava lliure i lem agafat per nosaltres.
    Bona nit 3r’B.

  4. MARC AGUILAR 13 Setembre 2011 a 20:32 #

    Joan m’ha agradat molt aquest blog, és el primer en el que participo, espero que poguem fer moltes coses aquí

  5. Marc Pagès, 18 Setembre 2011 a 11:43 #

    Hola Joan sóc en Marc Pagès. Aquest blog m’està agradant molt espero que podem posar més coses . Adeu fins demà.

  6. Martí Moll 18 Setembre 2011 a 19:01 #

    Hola! sóc el Martí Moll. El blog és molt guai. Els capítols dels óssos i els músculs han estat molt xulis, perquè ens han ensenyat coses de dins del cos. Aquests dibuixos, la meva pare i el meu pare, els miraven de petits. M’agrada molt fer Psico i Mates amb tú, Sr. Joan. Ah! m’he deixat la llibreta a classe, però he fet els deures en un foli en blanc, intentaré no oblidar-me-la més! Espero passar-m’ho molt bé els mesos de l’any que ens queden per acabar tercer. De moment ho estic passant molt bé amb tú, Sr. Joan

  7. Lídia 19 Setembre 2011 a 17:45 #

    M’agrada molt visitar aquest blog , aprenc moltes coses i m’ho passo molt bé. És una idea genial,gràcies Joan.

  8. juditmartinezdelgado 19 Setembre 2011 a 18:30 #

    Hola a tots els nens de 3rB jo ara faig 5èB hi vaig tenir al senyor Joan a 4tB es molt bona persona, bromista i simpatic. Bon curs a tots!

    Judit, 5èB

    • joanblogsvedruna 19 Setembre 2011 a 19:54 #

      Em faràs posar vermell Judit!!!! Espero que us vagi molt bé el curs, és més, no en tinc cap dubte!!!

  9. Daniela 21 Setembre 2011 a 19:31 #

    Joan me esta agradant molt aquest bloc perque aprenem moltes cose perexgemple aprenem l´abecedari tmb l`hem apres en castella i espero que fem moltissimes mes cosses.ets molt divertit joan.Sóc la Daniela

  10. Daniela 22 Setembre 2011 a 19:52 #

    joan podre portar un joc de l esquelet

  11. marti boncompte 26 Setembre 2011 a 20:15 #

    M’agrada molt aquet bloc.Espero que no s´acabi mai. M’agradarà molt veurel acabat!

  12. Lucia 27 Setembre 2011 a 19:26 #

    Hola Soc la lucia aquest bloc es molt xulo el que magradat molt es la cançó de la pau!!!

    • luciajurado10 12 gener 2013 a 14:58 #

      Quins records de quan vam comensar a fer el bloc ara ja tenim cadascú el seu.

Deixa un comentari. Sigueu curosos i respectuosos. Procureu escriure sense faltes i comentant el tema de l'entrada. Moltes gràcies!

