Anem a la Vinya

10 oct

És tradicional, al Vedruna, que els alumnes de Cicle Mitjà, anem, un cop per trimestre, a “la Vinya”. El passat dimarts, 4 d’actubre, a les tres de la tarda enfilàvem camí.

Allà vam jugar, fer cabanyes, jocs, berenar i gaudir d’una tarda fantàstica.

Tornant cap a l'escola

2 Respostes to “Anem a la Vinya”

  1. Marta Tur 11 Octubre 2011 a 21:11 #

    Hola Joan la vinya m´ha agradat molt, deien que hi havia un loco i la Carla deia que la perseguia un cavall, m’ho vaig passar molt bé, em vaig petar de riure.

    A la meva mare li ha agradat molt la foto.

    Marta Tur

    • walid 13 Octubre 2011 a 19:46 #

      marta ho deia un nen de quart i vam escapar mo vaig passar pipa

Deixa un comentari. Sigueu curosos i respectuosos. Procureu escriure sense faltes i comentant el tema de l'entrada. Moltes gràcies!

