Com publicar la meva primera entrada al bloc

12 nov

Aquí veurem com podem fer la 1a entrada al nostre bloc. És molt senzill si seguiu bé els passos.

 

2 Respostes to “Com publicar la meva primera entrada al bloc”

  1. Lucía 15 Novembre 2012 a 21:05 #

    Joan tinc un problema embes de sortr`me el video em surten unes lletres molt rares. Em podries ajudar???????????????????

    • joanblogsvedruna 16 Novembre 2012 a 11:54 #

      No et preocupis! Ja t’ajudaré!! Veuràs com ho arreglarem!!

Deixa un comentari. Sigueu curosos i respectuosos. Procureu escriure sense faltes i comentant el tema de l'entrada. Moltes gràcies!

